تبلیغات
ان تنصرلله ینصرکم ویثبّت اقدامکم - جنگ نرم ، بصیرت
 

ان تنصرلله ینصرکم ویثبّت اقدامکم

 
 

یا اباصالح المهدی(عج) ادرکنی

 
 
بنده خدا
" alt="بنده خدا" >

با سلام
از آنجایی که جنگ امروز مهم تر و کارساز تر است نسبت به جنگ دیروز یعنی جنگ سخت ،لازم است که مسلمانان به هر نحو که شده است به دفاع از حق در این میدان مبارزه برخیزند،مخصوصاًاینکه مقام عظمای ولایت حضرت آیة الله خامنه ای (حفظه الله)نیز به این مسئله بسیار اشاره نموده اند،ما نیز با یاری حق به میدان آمده ایم تا از حق آن چنان که در توان داریم دفاع نماییم.
با ارائه ی نظراتتان ما را در این امر یاری نمایید.
یا حق
Email

 

 

پیوند ها

پایگاه جامع عاشورا

قالبهای مذهبی وبلاگ

بوی خدا

سایت جامع دفاع مقدس

سازمان پدافند غیر عامل

مجلس شورا ی اسلامی

پاسخ به سؤالات شرعی

پایگاه اطلاع رسانی آستانه مقدس قم

امام خمینی (ره)

پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری(حفظه الله)

راه رستگاری

ائمه ی اطهار

وصیت نامه هفتگی

طنز جبهه

 

مطالب اخیر

فجر

یاری خدا

سیری در حکمت

برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان بدانند که این حرکات مذموحانه ی دشمنان در برابر بیداری اسلامی ، نشانه یعظمت و اهمیت این خیزش و مبشّر رشد روز افزون آن است

داستان های خواندنی شماره 3

بهائیت چیست؟

یه نوع جنگ نرم!!!

لطفاً نخندید!!!

داستان های خواندنی «شماره 2»

استخاره با قرآن کریم

حرف دل با امام زمان(عج)

تأثیر جنگ نرم بر خانواده

داستان های خواندنی « شماره 1 »

نیروی خودی کدومه!؟؟؟

جوان آنلاین باور کن جنگ نرم جدی است

دیروز ، امروز

رهبر عزیزم معذرت از ...

تو و جنگ نرم !!!

دو بیت از آقا (حفظه الله)

یا ایها الذین امنوا ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

 

برچسب ها

بهائیت بیت العدل صهیونیسم علی محمد باب 

 

جستجو


 

نویسندگان

بنده خدا (20)

 
 

صفحات جانبی

دیدار مقام معظم ولایت با مردم بجنورد مهر 91

دیدار مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید و معلمان خراسان شمالی

برخی عقاید وهابیت و رد عقاید

وهابیت چیست؟

کلیپ در پی اهانت به ساحت پاک و مقدس رسول اکرم (صلی الله علیه .آله)

جنگ نرم ، بصیرت

جنگ نرم

دانشگاه اسلامی

آشنایی با فرقه ی ضاله بهائیت

جنگ نرم به بیانی ساده!!!

گالری عکس های متحرک

وصیت نامه ای آسمانی

نسخه های شفابخش

آیات و احادیث پیامکی

 

امکانات جانبی

RSS 2.0

 

دریافت کد موسیقی

سایت مراجع تقلید

 آیت الله سید علی خامنه ای (مد ظله العالی)
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 آیت الله جواد تبریزی (رحمة الله علیه)
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 آیت الله محمد تقی بهجت (رحمة الله علیه‌)
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 آیت الله نوری همدانی (مد ظله العالی‌)
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 آیت الله  سید صادق شیرازی (مد ظله العالی)
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 آیت الله لطف الله صافی (مد ظله العالی‌)
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 آیت الله ناصر مکارم شیرازی (مد ظله العالی‌)
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 آیت الله فاضل لنکرانی (رحمة الله علیه)
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 آیت الله سید علی سیستانی (مد ظله العالی)
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 آیت الله وحید خراسانی (مد ظله العالی ‌)
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 آیت الله جوادی آملی (مد ظله العالی ‌)
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 آیت الله جعفر سبحانی (مد ظله العالی)

جهت دریافت كد لوگوی مراجع كلیك كنید

خ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‌‌‌‌‌اكریز


 

دانشنامه مهدویت

لوگو دوستان

 
 

آمار وبلاگ

کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :

 

جنگ نرم

بیانات در دیدار جمع كثیرى از بسیجیان كشور

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌
خوشامد عرض میكنم به همه‌ى شما عزیزان - برادران، خواهران - بسیجیان سرافراز. از لحاظ تاریخى، این روزها روزهاى نشاندار و بزرگى است: شهادت امام باقر (علیه‌السّلام) كه یك شهادت داراى پیام بود؛ لذا خود امام باقر وصیت كرد كه بعد از او تا ده سال در منا به مناسبت این رحلت، یادبود برپا شود. در میان ائمه‌ى ما این بى‌سابقه است، بى‌نظیر است. یاد امام باقر، یعنى یاد سر برآوردن حیات دوباره‌ى جریان اصیل اسلامى در مقابله‌ى با تحریفها و مسخهائى كه انجام گرفته بود.
خاطره‌ى دیگر، خاطره‌ى روز عرفه و روز عید قربان است؛ كه از روز عید قربان تا روز عید غدیر، در واقع یك مقطعى است متصل و مرتبط با مسئله‌ى امامت. خداى متعال در قرآن یاد میفرماید: «و اذ ابتلى ابراهیم ربّه بكلمات فأتمّهنّ قال انّى جاعلك للنّاس اماما».*** 1 بقره: 124؛ «و چون ابراهیم را پروردگارش با كلماتى بیازمود و وى آن همه را به انجام رسانید، [خدا به او] فرمود: من تو را پیشواى مردم قرار دادم ... » *** ابراهیم از طرف پروردگار منصوب شد به امامت. چرا؟ چون از عهده‌ى امتحانهاى دشوار برآمد. مبدأ این را میشود روز عید قربان به حساب آورد، تا روز عید غدیر كه روز امامت امیرالمؤمنین على‌بن‌ابى‌طالب (علیه ءالاف التّحیّة و الثّناء) است. این هم به دنباله‌ى امتحانات سخت بود. امیرالمؤمنین طول حیات مباركش را با امتحان - امتحانهائى كه از آن سرافراز بیرون آمده است - گذرانده؛ از سیزده سالگى یا یازده سالگى و قبول نبوت تا لیلةالمبیت، یك جوان فداكار و فانى در پیغمبر كه آماده است جان خود را فداى پیغمبر بكند - عملاً این را در ماجراى هجرت پیغمبر به اثبات میرساند - و بعد هم آن امتحانهاى بزرگ در بدر و احد و حنین و خیبر و بقیه‌ى جاها. این منصب والا، دنباله‌ى این امتحانهاست؛ لذا دلها متوجه شده است به اینكه بین عید قربان و عید غدیر یك ارتباط است. بعضى هم این را «دهه‌ى امامت» نامیده‌اند و نام مناسبى است.
هفته‌ى بسیج هم یك مقطع مهم است؛ یك یادبود بزرگ است. خوب، هفته‌هاى زیادى را اعلام كردند، داریم در طول سال؛ اما این یكى یك امتیازات استثنائى دارد؛ چرا؟ چون خود بسیج یك استثناء است؛ یك حادثه‌ى بى‌نظیر است. اینى كه در یك كشور، از یك حقیقت، از یك نظام، مردم با همه‌ى وجود خودشان، با بهترین عناصرشان، با مؤمن‌ترین انسانهایشان دفاع كنند و حد و مرزى در عرصه‌هاى مختلف جهاد و دفاع نشناسند، در جاى دیگرى من سراغ ندارم؛ لااقل در این دنیاى نزدیك به زمان خودمان - كه دنیاى انقلابها و تحولها و نظامهاى گوناگون بوده - بنده چنین چیزى را سراغ ندارم؛ این مخصوص انقلاب ماست؛ و این دل نورانىِ امام بزرگوار ما بود كه به این حقیقت دست یافت و به الهام الهى و به كمك الهى این را تحقق بخشید و زمینه‌ى عظیمِ دلهاى منور مردم مؤمن، یك چنین محصولى را به انقلاب داد. بسیج این است.
وقتى با حقیقت معنا به بسیج نگاه شود، بسیج رمز پایدارى و ماندگارى و عزت ملى است. جمعى از بهترین و مؤمن‌ترین مردم در هر عرصه‌اى كه كشور و نظام به آن احتیاج دارد، بى‌محابا وارد شوند، همه‌ى توان خودشان را كف دست بگیرند، بیاورند توى میدان، اجر و مزدى هم نخواهند، نام و نشانى هم برایشان مطرح نباشد؛ این خیلى چیز مهمى است. ما عادت كرده‌ایم؛ مثل خیلى چیزهاى مهمى كه انسان به آنها عادت میكند و اهمیت آنها را توجه نمیكند. چنین چیزى در جاى دیگرى نیست.
خوب، اولین عرصه‌اى كه بسیج را به خود جذب كرد، عرصه‌ى دفاع از استقلال كشور و از مرزهاى كشور بود. بحث جان بود، بحث كنار گذاشتن همه‌ى لذتهاى زندگى بود؛ پیر و جوان هم نشناخت؛ همه آمدند: زنها آمدند، مردها آمدند، نوجوانها آمدند، پیرهاى سالخورده آمدند وارد میدان شدند و امتحان دادند. كدام امتحان از این بالاتر؟ آن زمان هم بودند كسانى كه حاضر نبودند از جانشان یا از مالشان یا از استراحتشان، هیچ مایه‌اى براى كشور و براى انقلاب و براى استقلال كشور بگذارند؛ لیكن یك جمع كثیرى از مردم آمدند وسط میدان، همه چیزشان را آوردند وسط میدان - از جان، از مال، از آسایش، از آبرو - و استقلال و عزت كشور را حفظ كردند.
مطمئن باشید اگر حضور بسیج مستضعفین در هشت سال دفاع مقدس نبود، امروز سرنوشت كشور چیز دیگرى بود؛ دشمن مسلط میشد و این حركت عمومى، این هیجان عمومى، این جوانى كه خودش مى‌آمد، همه‌ى خانواده‌ى خودش را هم در پشت جبهه در حال و هواى دفاع از انقلاب و دفاع از كشور و دفاع از نظام قرار میداد، پدید نمى‌آمد؛ این خیلى حادثه‌ى عظیمى بود.
بعد از دوران جنگ هم در همه‌ى حوادث، بسیج جلودار بوده است، پیشرو بوده است، خطشكن بوده است. اگر بحث اقتدار سیاسى و ایستادگى سیاسى مطرح بوده، این جریان عظیمِ بسیج مردم در سرتاسر كشور این شعار را تثبیت كردند، به رخ دنیا كشیدند؛ اگر بحث فرهنگى بوده است، اگر بحث سازندگى بوده است، چقدر در سرتاسر این كشور كارهاى عظیم به وسیله‌ى نیروهاى بسیجى انجام گرفت. حتّى در میدانهاى علمى - اشاره كردند؛ این بیانات، بیانات خوبى بود - در عرصه هاى علمى، جوانان مؤمن كه خصوصیتشان همین است كه مؤمن‌اند، دنبال نام و نشان نیستند، از همه‌ى ظرفیت استفاده میكنند؛ هدف هم آرمانهاى نظام اسلامى است. معناى بسیجى این است. جوانهائى با این خصوصیات وارد میدان شدند. امروز افتخارات كشور، ساخته و پرداخته‌ى دست همین انسانهاى خدوم و باارزش است. نشناختن این حقائق - یعنى نشناختن معناى بسیج - خود این، ظلم به بسیج است.
بعضى تصور كردند بسیج منحصر است در همین تعداد گردانهاى بسیجى یا سازمانهاى نظامى بسیجى - اینها البته جزو بهترین بسیجى‌ها هستند - اما بسیج فقط این نیست؛ بسیج گسترده است، در همه‌ى عرصه‌ها. شاید صدها برابر یا بیش از صدها برابر آن تعدادى كه در قالبهاى نظامى هستند، در قالبهاى غیر نظامى هستند، در بخشهاى مختلف؛ در دانشگاه یك جور، در كارگاه یك جور، در قشرهاى مختلف مردم یك جور، در روستاها یك جور، در شهرها یك جور، در میان عشایر یك جور، در حوزه‌هاى علمیه یك جور. بسیج حضور دارد؛ یك حضور فراگیر و مقتدر و تمام‌نشدنى. بسیج نه به پول وابسته است، نه به عنوان و جاه و جلال وابسته است، نه به دستور از بالا وابسته است. معیار بسیج، بصیرت است و ایمان. ایمان از دل او میجوشد، او را به كار وادار میكند؛ بصیرت هم به او تفهیم میكند كه چگونه حركت كند، معیارها را چگونه تشخیص بدهد، راه را چگونه طى كند. این معناى بسیجى است.
هیچ تشكل دیگرى قابل مقایسه‌ى با مجموعه‌ى بسیج نیست. این شكل سازمان‌یابى بسیجى هم دیگر قابل تكرار نیست، قابل تقلید نیست؛ این مخصوص خود بسیج است، خصوصیت هم متعلق به بسیج است. نشناختن این، ظلم است به بسیج. و وقتى انسان حقیقت بسیج را میداند، آن وقت میفهمد سرّ مخالفتها و دشمنى‌ها و عنادهائى كه هدایت میشود از طرف دشمنان انقلاب و دشمنان كشور و دشمنان نظام به سوى بسیج؛ علت این دشمنى‌ها را انسان میفهمد. قله‌هاى بلند، بیشتر آماج قرار میگیرند. نشانهاى برجسته، زودتر مورد توجه واقع میشوند و آماج دشمنى قرار میگیرند.
دشمنان میدانند كه حضور بسیجى، واقعیت بسیج در كشور و در میان ملت ایران چقدر اهمیت دارد؛ لذا همت میگمارند بر اینكه این حقیقت مؤثر و كارآمد و نافذ را مورد تهاجم قرار بدهند. البته این مظلومیت است. مظلومیت، مطلقاً به معناى ضعف نیست. قوى‌ترین انسانهاى دنیا هم مظلوم واقع شدند. امیرالمؤمنین نیرومندترین انسان دورانهاى گوناگون است و مظلوم‌ترین انسانها هم هست. انقلاب ما و نظام جمهورى اسلامى جزو مقتدرترین و نافذترین پدیده‌هاى دوران معاصر است، اما مظلوم هم هست. شخص امام بزرگوارمان - یك انسان مقتدر و قوى كه میتوانست دنیا را تكان بدهد و تكان داد - جزو مظلوم‌ترین انسانهاى زمان خودش بود. بنابراین مظلومیت منافات ندارد با اقتدار. بسیج مظلوم است، ولى مقتدر است، نافذ است، اثرگذار است؛ این اثرگذارى باقى خواهد ماند و باید این را روزبه‌روز خود عناصر بسیجى و مجموعه‌هاى بسیجى تقویت و عمیق‌تر كنند. تا بسیج هست، نظام اسلامى و جمهورى اسلامى از سوى دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یك ركن اساسى است. در قضایاى مختلف هم بسیج كارآمدى خود را كاملاً نشان داده است.
آنچه مهم است براى مجموعه‌هاى گوناگون مؤمن - كه در همه جاى كشور، در همه‌ى قشرها، بدون هیچگونه اختلافى حضور دارند؛ كه اسم آنها اسم بسیج است؛ توصیف آنها به بسیج، یك توصیف حقیقى و واقعى است - این است كه مراقبت كنند، آسیب‌شناسى كنند، نگذارند نقشه‌هاى دشمن در آسیب زدن و آفت وارد كردن توفیق پیدا كند؛ این مهم است. در همه‌ى حركتهاى موفق، دو كار لازم است: یك كار، پیش‌بینى‌هاى راه براى پیشرفت؛ كار دوم، ملاحظه‌ى نقصها و آفت‌زدائى‌ها و شناخت آسیبها، براى اینكه ضعفها برطرف شود. این هم پیش‌بینى است؛ این هم مثل پیش‌بینى راه پیشرفت، جزو واجبات و فرائض هر حركت است.
همه این را امروز فهمیده‌اند و دانسته‌اند كه مواجهه‌ى استكبار با نظام جمهورى اسلامى، دیگر از نوع مواجهه‌ى دهه‌ى اول انقلاب نیست. در آن مواجهه، زورآزمائى كردند؛ شكست خوردند. مواجهه‌ى سخت بود؛ ایجاد جنگ بود، كودتا بود. در اول انقلاب كودتا راه انداختند، شكست خوردند؛ شورشهاى قومى راه انداختند، سركوب شدند و شكست خوردند؛ جنگ تحمیلى را به راه انداختند كه هشت سال به طول انجامید، شكست خوردند؛ پس دنبال این راه‌ها نخواهند رفت، یعنى احتمالش ضعیف است. البته باید همیشه هشیارى نسبت به همه‌ى جوانب باشد. اما این، اولویت استكبار در مواجهه‌ى با نظام اسلامى نیست. اولویت، آن چیزى است كه امروز به آن میگویند جنگ نرم؛ یعنى جنگ به وسیله‌ى ابزارهاى فرهنگى، به وسیله‌ى نفوذ، به وسیله‌ى دروغ، به وسیله‌ى شایعه‌پراكنى؛ با ابزارهاى پیشرفته‌اى كه امروز وجود دارد، ابزارهاى ارتباطى‌اى كه ده سال قبل و پانزده سال قبل و سى سال قبل نبود، امروز گسترش پیدا كرده. جنگ نرم یعنى ایجاد تردید در دلها و ذهنهاى مردم.
یكى از ابزارها در جنگ نرم این است كه مردم را در یك جامعه نسبت به یكدیگر بدبین كنند، بددل كنند، اختلاف ایجاد كنند؛ یك بهانه‌اى پیدا كنند، با این بهانه بین مردم ایجاد اختلاف كنند؛ مثل همین قضایاى بعد از انتخابات امسال كه دیدید یك بهانه‌اى درست كردند، بین مردم ایجاد اختلافى كردند. خوشبختانه مردم ما بابصیرتند. اینجور كارى در كشورهاى دیگر اوضاع كشور را بكلى عوض كرد؛ در جاهاى دیگر، تردیدافكنى در دلهاى مردم نسبت به یكدیگر؛ یك بهانه‌اى مثل بهانه‌ى انتخابات را پیش بكشند، ایجاد تردید كنند، دلها را نسبت به یكدیگر چركین كنند، مردم را در مقابل هم قرار بدهند؛ بعد در میانه، عناصر دست‌آموزِ مغرضِ معاند را به كارهاى خلاف وادار كنند و مسئولین كشور نتوانند تشخیص بدهند كى بود، چى بود، چه شد. این جزو طرحهاى اساسى است. اینجور كارى را دنبال میكنند.
خوب، شما ببینید در یك چنین وضعیتى چه چیزى بیش از همه براى انسان مهم است؟ بصیرت. بنده بارها بر روى بصیرت تكیه میكنم، به خاطر همین. مردم بدانند چه اتفاقى دارد مى‌افتد؛ ببینند آن دستى را كه دارد صحنه‌گردانى میكند، صحنه را شلوغ میكند تا در خلال شلوغى‌هاى مردم، یك عنصر خائنى، یك عنصر دست‌نشانده و دست‌آموزى بیاید كارى را كه آنها میخواهند، انجام بدهد و نشود او را توى مردم پیدا كرد؛ این كارى است كه دشمن میخواهد انجام بدهد. هر اقدامى كه به بصیرت منتهى بشود، بتواند عنصر خائن را، عنصر بدخواه را از آحاد مردم و توده‌ى مردم جدا كند، او را مشخص كند، این خوب است. هر اقدامى كه فضا را مغشوش كند، مشوش كند، انسانها را نسبت به یكدیگر مردد كند، فضاى تهمت‌آلود باشد، مجرم و غیر مجرم در آن مخلوط بشوند، این فضا مضر است، مخالف است.
اصرار بنده بر این است كه آحاد مردم، ملت ایران، جریانات مختلف سیاسى، همه در مقابل آن افراد معدودى كه با اصل این انقلاب مخالفند، با اصل استقلال كشور مخالفند، هدفشان دودستى تقدیم كردن كشور به آمریكا و به استكبار است، با یكدیگر یكى باشند. دشمن از اینگونه عناصر در داخل ملتها دارد؛ در داخل ملت ما هم اینجور كسانى هستند، معدودى از این قبیل پیدا میشوند. متن ملت، آحاد مردم، این توده‌ى عظیم مردمى - از خواص تا عامه‌ى مردم - اینها را باید از آن عناصر معدود خودفروخته جدا كرد؛ نباید اشتباه اتفاق بیفتد. من مى‌بینم در بعضى از اظهارات، در بعضى از حرفها، فضا آنچنان مغشوش میشود كه افراد سردرگم میشوند؛ مردم نسبت به همدیگر، نسبت به نخبگانشان، نسبت به مسئولانشان بدبین میشوند؛ این درست نیست.
حالا بعضى‌ها - چه مطبوعات، چه بعضى از عناصر گوناگون - توصیه‌پذیر نیستند؛ آنها از ما توصیه نمیخواهند؛ معلوم نیست سیاستهاى بعضى از این دستگاه‌ها و مطبوعات و رسانه‌ها را كى معین میكند و كجا معین میشود - نانشان در ایجاد اختلاف است - اما آن كسانى كه مصالح كشور را میخواهند، مایلند حقائق را غالب كنند، من توصیه‌ام به آنها این است كه از این اختلافات جزئى و غیر اصولى صرف نظر كنند. شایعه‌سازى و شایعه‌پراكنى درست نیست. انسان مى‌بیند صریحاً و علناً به مسئولین كشور - كسانى كه بارهاى كشور را بر دوش دارند - تهمت میزنند، نسبت به اینها شایعه‌سازى میكنند؛ فرق هم نمیكند، چه رئیس جمهور باشد، چه رئیس مجلس باشد، چه رئیس مجمع تشخیص مصلحت باشد، چه رئیس قوه‌ى قضائیه باشد؛ اینها مسئولین كشورند. مسئولین كشور كسانى هستند كه زمام یك كارى به اینها سپرده است؛ مردم باید به اینها اعتماد داشته باشند، حسن ظن داشته باشند. نباید شایعه‌پراكنى كرد؛ دشمن این را میخواهد. دشمن میخواهد شایعه‌پراكنى كند؛ میخواهد دلها را نسبت به یكدیگر، نسبت به مسئولین بدبین كند.
دیدید شما در اوائل همین حوادث بعد از انتخابات - این فتنه‌ى بعد از انتخابات - اولین كارى كه شد، تردیدافكنى در كار مسئولین رسمى كشور بود؛ در كار شوراى نگهبان، در كار وزارت كشور. این تردیدافكنى‌ها خیلى مضر است؛ دشمن این را میخواهد. جوانان بسیجى باید ایمان را، بصیرت را، انگیزه را، رعایت موازین و معیارها را، اینها همه را با هم ملاحظه كنند.
از جمله‌ى چیزهاى مهمى كه باید مورد توجه قرار بگیرد، تنوع عرصه‌هاى حضور بسیج است. این رویكردى كه اخیراً براى بسیج اعلام شد - رویكرد علم، نوآورى علمى، كار فرهنگى - بسیار چیز مباركى است. خیلى كارها هست كه باید انجام بگیرد، كه جز با روحیه‌ى بسیجى و با همین ایمان جوشان امكان‌پذیر نیست. مطمئن باشید تا بسیج در این كشور هست، تا این روحیه‌ى صدق و صفا و خدمت بى‌مزد و منت در میان مردم ما - بخصوص جوانان ما - وجود دارد، دشمن هیچگونه لطمه‌اى به این انقلاب و به این نظام و به این كشور نخواهد توانست وارد كند.
كسانى هم كه با اشاره‌ى دشمن، با تشویق دشمن، با لبخند دشمن، با كف زدن دشمن برایشان، میخواهند با این نظام، با این قانون اساسى، با این حركت عظیم مردمى مواجه كنند، سرشان را دارند به سنگ میزنند؛ سر به دیوار میكوبند، كار بیهوده میكنند. مراقب باشید، مواظب باشید، نمیشود هر كسى را بمجرد یك خطائى یا اشتباهى گفت منافق؛ نمیشود هر كسى را بمجرد اینكه یك كلمه حرفى برخلاف آنچه كه من و شما فكر میكنیم، زد، بگوئیم آقا این ضد ولایت فقیه است. در تشخیصها خیلى باید مراقبت كنید. من تأكیدم به شما جوانان عزیز، فرزندان عزیز خود من، جوانان پرشور این كشور در سرتاسر میهن عزیز، همین است. انگیزه‌ها با شدت، با قوّت، با ایمان كامل، با امید كامل به آینده حفظ بشود؛ اما در تشخیصها و در مصداقهاى مختلف دقت بشود. بى‌دقتى در مصداقها، گاهى اوقات ضررها و لطمات بزرگى خواهد زد.
به خداى متعال توكل كنید و از خداى متعال كمك بخواهید. من دعاگوى شما هستم. ان‌شاءاللَّه توجهات حضرت بقیةاللَّه (ارواحنا فداه) شامل حال همه‌ى شما و همه‌ى جوانان این كشور و همه‌ى مردم عزیز ما باشد و ان‌شاءاللَّه ادعیه‌ى زاكیه‌ى آن بزرگوار بتواند ما را در همه‌ى این راه‌ها كمك كند و دستگیر این ملت عزیز باشد.
والسّلام علیكم و رحمةاللَّه و بركاته‌

نسخه چاپی

برچسب‌ها :جنگ نرم; بصیرت; فتنه‌سازی; تمایزات نظام جمهوری اسلامی; افتخارات جمهوری اسلامی; اتحاد; استقلال; امیدواری; انتخابات; انقلاب; اهداف نظام جمهوری اسلامی; ایران;

در این رابطه بخوانید :

·         بیانات / بیانات‌ در دیدار دانش‌آموزان در آستانه 13 آبان‌

·         نقشه راه / دیدار دانش‌آموزان/ بصیرت و انگیزه، مبارزه با آمریكا

·         صوت / شبیه افسانه‌ها

·         پرونده / درباره فتوای التزام عملی به ولایت فقیه

·         دیگران - یادداشت / آهنگ انصاف در قضاوت

·         دیگران - گزارش / سخنان رییس سازمان بسیج در دیدار رهبری

 

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin